loading...
طاها دانلود - دانلود فیلم 2017 جدید ، انیمیشن 2017
tahadl بازدید : 87 سه شنبه 10 اسفند 1395 نظرات (0)

نتیجه بازی پرسپولیس و الوحده امارات 10 اسفند 95  فیلم خلاصه و گلها,

دانلود خلاصه بازی پرسپولیس و الوحده 10 اسفند 95,ساعت بازی پرسپولیس و الوحده امارات 10 اسفند 95,دانلود گلهای بازی پرسپولیس و الوحده امارات,پخش زنده بازی پرسپولیس و الوحده امارات 10 اسفند 95,فیلم بازی پرسپولیس و الوحده,پرسپولیس و الوحده امارات,پرسپولیس,الوحده امارات,

نتیجه بازی امروز پرسپولیس و الوحده امارات 10 اسفند 95 | خلاصه و گلها

نتیجه بازی پرسپولیس و الوحده امارات 10 اسفند 95  فیلم خلاصه و گلها

پرسپولیس و الوحده امارات

شاگردان برانکو ایوانکوویچ باید در دومین هفته لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الوحده امارات روند. الوحده امارات دیدار قبلی خود در این رقابت ها را با شکست به پایان رسانده است. آنها با نتیجه 2 بر 1 مغلوب الریان قطر شده بودند. پرسپولیس نیز در بازی قبل خود به مصاف الهلال عربستان رفت که این دیدار با نتیجه تساوی 1 بر 1 به پایان رسید.

تیم الوحده در لیگ امارات نتایج خوبی کسب نکرده است. آنها هم اکنون با 28 امتیاز در رده پنجم لیگ امارات قرار دارند و برای قهرمانی در این لیگ شانسی برای خود نمی بینند. اما پرسپولیس با اقتدار و با 6 امتیاز فاصله در صدر جدول لیگ برتر ایران قرار دارد و بخت اول قهرمانی در این لیگ است.

این دو تیم با توجه به نتیجه نه چندان دلخواه در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا در صدد هستند تا فردا با کسب پیروزی وضعیت خود را در جدول این رقابت ها بهبود بخشند.

نتیجه بازی : پرسپولیس ؟ الوحده امارات ؟

دانلود خلاصه بازی پرسپولیس و الوحده امارات

لینک دانلود بزودی...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری